12/6/08

EL BAMBI DELS COLLONS



Sempre he estat una persona d'esquerres abans que militant d'un partit.
A les eleccions del 2003 vaig col.laborar amb el PSC fent de co-presentador a l'acte de final de campanya a les municipals.

Desprès de 23 anys de President de la Generalitat en Jordi Pujol, en Pasqual Maragall va arribar a ser President de la Generalitat. Va ser el moment que vaig decidir fer-me militant del PSC.

Però en vistes del que va passar (ja explicat 50.000 vegades vaig esparracar el carnet.

Em sap greu dir-ho, però la gent que està a un partit (la majoria) es perque ho es poden omplir les butxaques o son uns pilotes que son capaços de fer qualsevol cosa a qualsevol preu.

Les eleccions generals el lema del PSC era ho votes o tornen. ( 25 diputats PSC)

Ves per on que en Bambi , una persona que no a trencat mai un plat, a Catalunya ens esta fent mes mal que be.

Ara al Maig del 2008 en Bambi enlloc de fer-me pensar en un Presidente del Govierno de España, m'ha recordat mes en Franco. Desplegament de les forces de l'estat per netejar les carreteres de Piquets.

En aquests moments com podreu comprendre, estic molt emprenyat amb en Bambi i ara l'hi diria el que varen dir els fatxes a en Felipe Gonzalez la darrera legislatura

VAYASE SR ZAPATEROOOOOOO

No hay comentarios: