11/7/08

Perque serveix la guardia urbana a Vic ?

En mes d'una ocasió he pensat ¿Perquè serveix la Guardia Urbana de Vic ?.

Per sort o per desgràcia soc treballador autònom.
Tinc una botiga i una furgoneta amb la que treballo de transportista a una Multinacional.

Les zones de càrrega i descàrrega estan sempre ocupades per turismes, passeig, Pare Coll, Pla de Balenyà, Ronda Camprodon... Si estàs treballant i aparques en zones de bus multa al canto. Si truco a la comissaria, deuen tenir el meu mòbil i el meu telèfon fix fitxats i no es presenten.

Un dia laborable a les 08:15 hores estava amb el meu monovolum descarregant caixes a la botiga i "bingo" els pocs turismes que multen, un es el meu.

En canvi el camió de la fruiteria del costat cada dia puja a sobre de l'acera per descarregar enlloc de fer-ho a la zona de càrrega i descarrega.

La mercaderia la posen sobre l'acera. Sembla que estiguem al Marroc no pas a Vic.

Potser es que estan subornant a algú de l'Ajuntament ?

Be un transportista a descarregar 10 caixes a la botiga i no pot aparcar a la zona habilitada perquè estava plena de turismes .

Truquem a l'urbana . 19:35, 19,45 , 20 hores... no es va presentar ningú

I la darrera, el dijous 10/07/08 marxo a treballar a les 15:00 com cada dia.
Deu minuts mes tard dos marroquins forcen la porta de la botiga i entren adins.

La meva dona estava a casa i al escoltar soroll va baixar a la botiga i es va trobar els dos personatges adins.

A les 17:00 la Guardia urbana no havia fet acta de presencia.

Trucada als mossos i estaven a la botiga als 5 minuts.

Em demano mes d'una vegada. ¿Perquè serveix la Guardia Urbana de Vic ?

No hay comentarios: